erkekannesi1_ her zaman tam olanını değil bir büyük numarasını al canım ben hep öyle yaptım taşırma vs olmuyor bi kaç kere kakası taştı onda da eşim bezlemişti hep bezlerken arka kısmı sırtına kadar çekiyorum alttan boşluk kalmayacak şekilde bezliyorum taşırma olmuyor eşim don giydirir gibi bol bırakıyor