cccrn000 Kızlar Bebek bezinde 1 numara 2-5 kg 2 numara da 3-6 kilo yazıyor diyelim ki çocuk 3,5 kg doğdu hangi numara alınacak 1 numara küçük mü gelir deneyimli anneler yardımcı olabilir mi
Herseydenbiktim cccrn000 1 numara bizi yaklaşık 1 ay kadar idare etmişti canim, sonradan 2 numaraya gecmistik🌸 3700 olarak doğdu sonradan 3400 cikmisti🐣
ylnydgd cccrn000 stok yapmayın cunku her bez her bebeğe iyi gelmiyor. Denemelisiniz öncelikle. 1 çok kısa süreli kullanılıyor hastane için 1 paket alın gidişata göre devam edersiniz. Arkadaşım stokladı, bebeğe pişik yapınca 30-40 paket bezi başkasına verdi 😬
gzmnrhal cccrn000 Bebegim 2.200 doğdu şuan 23 günlük sleepy 1 numara kulaniyoruz 2 bucuk paketi bitirdi şuan . Bugun 2 numara bez denedim yeni paketi ona göre alırım diye çok hafif büyük geldi şuanki kilosu 3.450 ve kemikleri falanda iri degil minyon dogdu zaten burdan tahmin yürutebilirsin 🙂
Buse4161 cccrn000 ben hep 1 numara büyük aldım canım sızdırma vs olmadı eşim bezlemediyse tabi dwixmwldkd
Herseydenbiktim cccrn000 2 paket yeterli olur gibi yani stok yapmaya gerek yok bittiğinde tekrar alırsın, sağlıcakla gelsin💖
gamzeakarsu17 cccrn000 1 paket yeter mi canım 1 ayda iyi yiyip çıkaran bi bebek 250 300 bez harcar zayıf bebekler daha az bez harcıyor benim ikinci gebelik 200 1 numara alıcam kilosuna göre ya iki numaraya geçeriz yada birkaç paket daha 1 kullanırız.benim oğlum 3450 doğdu günde 10 12 bez harcıyodu.arkadaşımın bebeği 2800 doğdu sütüde azdı mama desteği vermedi 5 bez çıkarıyodu çocuk günde.bebekten bebeğe değişir benimki 40 günlükken 3 numaraya geçti onunki 4 aylıkken 3e geçti
erkekannesi1_ cccrn000 kız yenidoğan bebek günde 10 kere kaka yapıyor neredeyse 1 hafta zor gidecek biz 4 aylığız 2 haftada 50 bez bitiyor 😅
cccrn000 ylnydgd o zaman hastane için bir paket bir numara alsam bebeğe göre de şekillenecek demek ki ona göre devam ederim ☺️ arkadaşınızın başına gelen kötü olmuş 😑
cccrn000 gamzeakarsu17 o kadar uzağım ki bu konulara o yüzden bir paket yeter gibi düşündüm bir an 🤭 o zaman biraz fazla almalıyım 🤭
AuraMomB Ben 2 numara stok yaptım 4 paket elimde patladı sızdırmaya başladı ondan dolayı mümkünse 3 numaraya kadar stok yapmayın elinizde kalır 1 numaradan 1-2 paket alın sızdırmaya başlayınca 2 numaraya geçin mümkünse
cccrn000 AuraMomB teşekkür ederim bir paketten iki üç tane alsam yeterli olacak gibi sanırım yetmezse de bitmeye yakın alırım artık sızdırma oldukça bir üst numaraya geçmem gerekecek o zaman ☺️
gamzeakarsu17 cccrn000 çok normal bilmediğimiz herşeyin cahiliyiz ben o arkadaşıma aldanıp 10 paket 2 numara almıştım.meğer onun bebeği kilo almadığı için üst numara geçmiyomuş bezler hep elimde kaldı her bebeği olana 2 numara bez götürdüm:) sızma olunca, bacakta kızarıklık yapınca numara değiştiriyoruz
cccrn000 gzmnrhal teşekkür ederim sağlıkla büyüsün inşallah başlangıç için ben de 1 numara alacağım ☺️
cccrn000 Buse4161 erkekler ve yaptıkları işler 🤭🤭🤭 deneyip göreceğim sanırım ben de ama başlangıç için yenidoğduğunda 1 numara ile başlayacak gibiyim garanti olsun diye 2 numarada alırım 🤭
Buse4161 cccrn000 yenidoğan zamanında ben de 1 numara aldım canım sanırım 2 paket gitmişti 1. Aydan sonra fena kilo almaya başlıyorlar 3 numara almıştık 3 4 paket sadece 2 paketini kullanabildik her ay numara yükselttik biz hızlıca kilo aldı bebe. Kalan 3 numaraları ped yerine kullanıyorum mecbur dlwxmwlsdmf
cccrn000 Buse4161 biraz bebeğe göre şekilleniyor sanırım büyüdükçe kilo aldıkça stok yapmak yerine bitmeye yakın almak mantıklı olan gibi anladığım kadarıyla 🤭 yenidoğan için 1 numara ila başlayayım ben de bebeğe göre şekilleniriz artık ☺️
lalelola Buse4161 birpaket deyince tam olarak kaç tane bezden bahsediyoruz? Çünkü 60, 70, 100 tane içeren paketler görüyorum… 🙈 Eşim 1 numara bezden çok fazla paket aldı, şimdi o kadarını kullanamayacağız diye korkuyorum.