mervekalkann ben çok çok iyiydim dedem vefat etti o sürede soğuk aldım hasta oldum ama doğumla alakası bile yoktu onun ateşim vardı bir kaç gün öyle kaldım 5.gün hastaneye gittim 1cm açıklık vardı bakıldı sonra beni başka yere sevk ettiler orada geceden sabaha kadar yürüyüş falan yaptı yok devam etmedi eve yolladılar 2 haftaya doğum yapmaz dediler eşimde ben üniye geri dönücem artık o zaman dedi eve geldik durdum akşam üstü belime sancı girdi dayanamadım o yürüyüş çok yaramıştı birşeyler yedim yattım yok sürekli toilet ihtiyacım var dayanamıyorum sabaha karşı son toieltten gelişimle suyum patladı hemen kalkıp hastaneye gittik açılma 4 cm olmuştu direk şehir merkezine sevk edildim yol 1,5 saatlikdi oraya vardık ben oradaki insanlar gibi kendimi asla kasmadım serbest bıraktım ebemin tavsiyesini söylüyorum asla utanma korkma büyük abdestin geliyormuş gibi hissedersin işte o vakit ıkın dedi ve ben bir süre sonra çatala alındım taçlandırıyor demişlerdi ama gülerek geri çataldan indim sancım gitmişti bir kaç dakika sonra tekrar çatala alındım bu sefer geliyordu bir kaç dakika durdum dedim sancım var dedi tamam artık ıkın tam hatırlamıyorum ama 3-4 ıkınma sonrası oğlum geldi tam 1 saat falan sürdü doğurmam ve asla korkma ben asla korkmadım bu süre zarfında hiç normal doğumu düşünmedim seni korkuturlar kesik falan evet atıldı ama asla hissetmedim iğne vuruyorlar yani uyuşuyor ve oğlumda hamileliğim güzeldi doğumda güzeldi kızımda şuan kötü geçiyor çok şükür bunada ama yinede doğum yapmaktan asla korkmjurum