eabilin6 annebebeka ay canım benim inşallah sağlıkla doğar sağlıklı olur umarım tamamlar ama haftasını en azından haziran olmasın temmuz bari olsun ya canım🥹 az daha dursun seninle 🙏
annebebeka eabilin6 hadi inşallahhhh. Hepimizin bebeği vaktinde sağlıklı bir şekilde doğar insallahhh
eabilin6 twobabymomm çok az kalmış ya sana da 🥹 sağlıkla gelsin inşallah canım ne zaman belli oluyor ne zaman söylüyorlar haftaya gidicem kontrole nstye falan henüz girmedim ben doğum hakkında da bişey demediler 🥹
twobabymomm eabilin6 benim ikinci doğumum olacak inşallah kizim 37+5 te doğmuştu bu erkek ne zaman gelir bilemiyorum 😁
eabilin6 pelin623 ehehehe iyi yapmışsın sağlıkla gelsin inşallah herkesin hemen hemen tamamlanmış givi ben mi geç kaldım diye düşünüyorum bazen 😬