deletedmom2027 kendinizi boş yere hırpalamayın. Ciddi bir durum , 2 evladınız var, durumdan mutsuz olmanızın sebebi sağlık. Daha başka sebebe gerek var mı?
Önce kendi hayatınız (çünkü annesiz evlat çok zorlanır) sonra da çocuklarınızın hayatı için sanki süreci devam ettirmemeniz daha iyi olacak gibi duruyor. Ben yaşasaydım ben sonlandırırdım.
Kötü yorumlar için çok üzülüyorum. Derdine derman arayan insanların kalplerini kırmak, buraya yazdığına pişman etmek güzel bir şey değil. Vicdanınızı çok zor şekilde doğup bugünlere getirdiğiniz evlatlarınız için sorgulayın, eminim siz de doğru yanıtı bulacaksınızdır (ki bulmuşsunuz)
Daha sonrasında aynı durumu yaşamamanız temennisiyle 🙏🏻