çok geçmiş olsun ne desek boş inanın en doğru kararı eşinizle verebilirsiniz. Gönül ister siz de bebek de sağlıklı olun sağlıklı bir şekilde kavuşun. Ama hamilelik ve doğum sizi öldürmeyecekse sadece çocuklarınız 9 ay ara ara sizi görecekse hastane süreçleriniz yüzünden, bence doğurun çünkü 9 ay için bir evladın canı alınmaz onun tek farkı görmüyor olmanız baya büyümüş çünkü.
Karar sizin Allah yardımcınız olsun kalıcı sağlık nasip etsin inşallah geçer gider hastalığınız 🙏
bir de aklıma gelen hadi bu bebeği aldırdınız, doğum kontrolleriniz de işe yaramamış belli ki fazlaca önlem almanıza rağmen yani bunun sonu yok ki ya bir daha hamile kalırsanız onu da mı aldıracaksınız? Ya birlikte olmayın ya da eşiniz vazektomi olsun başka çare yok sanırım.