- Gebeligim 4 korunma yöntemine rağmen hamile kalmışım 3 hafta evvel falan öğrendim şuan 8 haftalik.
Tibben doğurmam yasak değil ancak genetik bi hastalığım var anjio urtiker ödem benim alerjim tamamen sperm, gebelik hormonu, ve bazi ilaclara karsi hassasiyet, daha kötüsü anestezi yapılması riskli gruptayim cunku yasak ve 2 kez genel anestezi ile dogum yaptim.
alerjiye bağlı küçük dil şişmesi ile ani ölüm riski taşıyorum, daha evvel iki kez yasadim hastanede yatista oldugum icin hizli mudahele edebildiler evde olsaydim ne yazik ki gec kalinmisti, bu yüzden yatmak zorundayim,alerjinin ne zaman tetiklenecegi bilinmiyor saatli bomba durumu
Zaten bu hastalığımı ilk gebelğimde ögrendim asla bilmiyordum bekarken, 9 ay bir fiil hastaneden eve hic gelmeden yatis ile gecirdim sadece serum ile beslendim sadece takipteydim o sekilde doğum oldu. 2 yil sonra tamamen doktor kontrol takipi sonucunda dogum yapmak istiyosan simdi sonra asla, vucudun yasin ilerlemesi ile kaldiramaz suan vucudunda ki alerji seviyesi oldukca az seviyede sansini dene dedikleri icin planli sekilde dogurdum yine ayni surec ancak bu sefer evde kizim oldugu icin sabah nerdeyse 7den aksam 7e hastanede sürünür gece kizimla uyumak icin eve gelirdim sabah onu birakip tekrar giderdim bu surec 7 ay sürdü doguma kadar…
Kendi doktorum vefat ettigi icin takibimi sifirdan bir doktor ile devam etmem gerekecek surec nasil olur bilmiyorum, evde iki çocuğumu birakip bunca ay hastanede yatamam onlari birakma korkusu agir basiyor. Küçüğü daha 3.5 yaşında büyüğü eylülde ilk okula baslayacak kim onunla ilgilenecek ilk okul cok zor ama digeride anasifina gidecek mecburen ben evde olmadigim icin ama bana cok bagli asiri zor bi oryantasyon yasayacagimiza eminim. Esim calisiyor sabah 7 aksam 9 evde evet ilgili babadir ama haftasonu bile izni yok denecek kadar yogun evde oldugu zamanlar yetersiz kaliyor. Bu durumla cocuklarin ikisinide babanneye birakip hastaneye yatmak bana gercekten cok zor geliyor… küçük kizim konusma geriligi yasiyor binlerce cümle kurar ama dilin pregmatik seviyesinin altinda kaldigi icin bebek dili dedigimiz tabirle konusuyor ve buda cogu kelimeyi yuttugundan anlasilmamaya sebebiyet veriyor suan gittigi oyun grubundan yakin cevreye herkes cok iyi anliyor dilini ancak babannesi inatla onun konusamadigini ve seni anlamiyorum diye cocuga bagirdigi icin bir tek ona karsi hircinca davranıyor bagiriyor tane tane anlatiyorum dedigi halde ben seni anlamiyorum diye cocuga psikolojik baski uyguluyor… ben bu durumda nasil kizimi ona bırakacağım:(
onlara nasil bakacaklar nasil alisacaklar okula, ben ocak ayinda dogum yapsam kar kis nasıl ucunu alip okula gider gelirim…. bencillik diyeniniz olacak ama inanin evdeki cocuklarima odaklanmaktan karnimdaki ni şuan dusunemiyorum hep vicdan azabi duyuyorum…
Tüm bu durumlar karsisinda en dogru kararin aldirmak oldugunu düşünüyorum :(
Çünkü bir bebege kavuşmak icin 2 bebeğimi geridr birakmayi suan kaldiramiyorum ogrendigimden beri sadece 3 haftadir gece gündüz ağlıyorum inanin. Esimle cok çıkış yolu aradik ama bulamiyoruz, esim calismak zorunda yoksa inanin ikisine benden daha iyi bakar bu sürecte ama aksamdan aksama ne kadar faydası olabilir ki onlara gercekten aklimi yitircek gibi oluyorum düşünmekten. :(((