Seher-emre bakın önce sakin olun olacağın önüne geçemezsiniz stres daha kasıyor rahmi ben o hataya düştüm siz yapmayın hala yapmamaya çalışsam da elimde olmuyor özellikle doktor sonrası. Vajinal sabah akşam 200 lük alıyorum ben doktorum Serklaj kadar önemli ki çoğu açıklığı olan onun iğnesi ile Serklaj olmadan doğuyor benim ablam mesela kısalması vardı her hafta iğnesi fitil onu kullandı 37 doğru. Sonra magnezyum 3 lü format onu da ağrım olunca vs / tane iç dedi. Ben kan sulandırıcı da kullanıyorum kan pıhtılaşması var diye. Mutlivitamin oecan mumyy bol su ama sürekli yatmıyorum evden çalışmaya başladım suyumu alıyorum kahvaltımı yapıyorum korkmayın doktor bana eğer sorun rahim yetmezliğiyse serkljla önlem amaçlı olanların yüzde 80 doğuyor sağlıkla 36 da ama 20 den sonra bebek ağırlaştığı için yatmayı düşünüyorum WC hariç bende kabızlık var diye evde yürü diyor doktor çünkü tuvalet yaparlenki baskı ayakta gezdiğin baskının kaç katıymış hosaf için başka da Allah’a tevekkül. Uzayıp kısalan bir şey ben bi dokrara gitti 22 ölçtü serklajdan önce sonra 2 başka doktora gittim il değiştim 4,5 ölçtü ikisi de sizi çok iyi anlıyorum ama serklaj zaten bebeği tutar kormayın dua edin Allah’a tevekkül Allah yardımcımız olsun hepimizin