tns48 yaramaz bir bebek bu bizi de korkutmayı seviyor ,kötü birşey çıkmasında ben bu korkutmaya da ragzıyım .Bu arada ben yurtdişinda kalıyorum dedim mi demedim mi hatırlayamıyorum da Zaten annem babam kardeş akraba vs hiç kimse yok aynı şekilde eliminde kimsesi yok .Evim daha rahat ama bakacak kimse yok sadece eşim var oda işe gidiyor işten geldiği kadar bana bakmaya çalişiyor çok zorlandığını görüyorum .Aklıda hep bende her fırsatta arıyor iyi misin diye .Aslında evim ve eşimi bırakmak istemıyorum daha huzurluyum ama Bebeğimi düşünmek zorundayım Ve haftam çok küçük riskli birde gebeyim sürekli takip altında olmak istiyorum .Onun için herşeyi yapmaya ve sabretmeye ragzıyım yeter ki o iyi olsun Onu kucağıma alıp evime gelmeyi istiyorum 🥺😢