Seher-emre Ahh zaten duygusalım gözlerim doldu nasıl içten dua etmişsin. İnan bende özellikle korku içinde hamilelere kuvöz kapısında evladını bekleyen annelere için için dua ediyorum çok çoook zor. Hepte duamda olacaksın. 🤲🏻 Serklaj, geçmeyen enfeksiyon, şekerim çıktı 2 hafta önce şükür diyorum evladım benimle yat dur kızım diyorum kendime. Korkma doktorlar ya baştan savıyor kötülemek değil amacım ama başımageldğinden devlet yada korkutuyorlar. Seni başından sallamış. Şükür düşük riski haftan değil dikişin var ilaçlarla çoook güzel haftalara geleceksin. RABB’im seni doktora gittiğinde sevindirsin inşALLAH bu son korkun olsun 💕🌸☺️🤲🏻