YazeeL ben çok inandım öok istedim çok araştırdım sanki kendime duala ebe tutmuş gibi telkin ettim eşimi de hazırladım doğuma da eşimle ikimiz gittik ikimiz yönettik süreci sancılarım olduğunda bile bağırmadım doktor sen hiç bağırmıyorsun diye söyledi hatta, yok doğum esnasında enerji lazım olacak şu anda kendimi yoramam demiştim bilgili ve gerçekten hazır olan kendini belli ediyor diye söylemişti inanmıştık şükür ki oldu Allah isteyen herkese çok kolay doğumlar nasip etsin @hamidecavdar