begm_60 kız korkma. Çevrede korkutan varsa da dinleme sakın. Evet zor dogumlar olabiliyor ama nasıl düşünürsen o şekilde oluyor inan ki. Ama yürekten inanman lazım yani kolay olsun diye değil öyle olacağını düşündüğün için olmalı. Emin ol günün sonunda tam da düşüncelerindeki gibi bir doğum oluyor. İlk hamileliğimde normal doğum yapacağım diye sürekli bilinçaltına mesajlar gönderdim. İşte doğum harika bir şey, mucizevi bir şey, ben de yeniden doğmuş gibi olacağım, doğumum çok kolay olacak, bebeğim kolaylıkla gelecek demiştim sürekli en baştan beri. Ve öyle de olmuştu çok şükür. Suni sancı çok vermediler bana kendi sancımin gelmesini beklediler geldi. O süreçte ben odada yürüdüm sürekli bana yat demişlerdi ama yatmadım açılma olsun diye. İşe yaradı gerçekten. Sabaha karşı sancılar gelmişti böyle ilk bastakiler iğne batırır gibi hafif hafifti. Doğum yaklaşınca sürekli bir sanki büyük tuvaletin gelmiş hissi bir anda saplanan sancı ama dayanilmayacak gibi asla değil. Sonra bebek pozisyonu alınca kafası görününce hemen almışlardı üç dört ikinmada az kesi ile pıt diye cikiverdi ve o doğum esnasi hiç acılı değildi bu kadar basit miymis diye şaşırmıştım ve şu da doğru bebeğini görür görmez ay o çektiğin azıcık sancılar hiç yaşanmamış gibi. Kesiyi de çok az attılar bana hissetmedim üç dört dikişim vardı sadece bebeğimi ve beni zorlamamak adına ebem öyle karar vermişti. Ebelerim de çok iyiydi Allah razı olsun onlardan beni çok yüreklendirmişlerdi normal doğuma bekleme sürecinde. Doğuma girerken de sohbet ettiler karnıma bastırırken söyledi az acıyacak diye hiç acımadı inanki. Umarım senin de doğumun çok kolay ve güzel olur. İkinciye hamileyim ben şimdi. 32.haftam bitmek üzere bunda da inşallah normal doğum yapmak istiyorum. Bu bebeğim biraz iri ama yaparım diye düşünüyorum artık 💓