zynptstn insallah ama ilk olunca etrafta cok olumsuz hikayeler dönüyor bende ister istemez geriliyorum sezaryeni de kotuleyen var normal dogumu da o yuzden burdan teselli alirim umuduyla yazdim takmamaya calisiyorum yine de tesekkur ederim saglikla alalim bebislerimizi kucaklarimiza 🌸😊