begm_60 merhaba 🤗 4 gün önce doğum yapmış biri olarak tıpkı sizin gibi 36. Hafta itibariyle strese girmeye başlamıştım, kendime hamileliğimin son ayını boşuna zehir etmişim diyorum şuan. Çok kolaydı diyemeyeceğim ama kafamda büyüttüğüm kadar da zor değildi Allah o gücü veriyor çok şükür 🥹 Sağlıkla kolaylıkla kavuşun bebişinize 🤗🌟💕