nisan_g aleybudak içinizi ferah tutun inşallah herşey gönlünüzce olur bu platformda kendini kadın doğum uzmanı sanan bir çok kişi var her söylenilene kulak asmayın hakkınızda hayırlısı olsun 💝
aleybudak Symm regl normalde altı gün falan sürüyor altı gün zaten normal kanamam oldu regli kanaması yani bi 6 günde lekelenme olarak devam etti ben bitmedigi için hastaneye gittim onun üzerine zaten doktor beta istedi orada öğrendik tarihlerde bir sıkıntı yok tarihler hepsi net aslında geç döllenme dediler eğer doğruysa
selenhuseyin Bereninannesi Eminim ki sağlıkla gelecek bebişin Hamileliğini böyle kendine zehir etme tadını çıkar bu guzel duygunun 🥰
selenhuseyin Bereninannesi Hamile bir kadını mutlu ettiysem ne mutlu bana ❤️🩹 Bebisinle beraber bana da dua eder misin 🥹
aleynau aleybudak canım bence bekle daha çok çok erken öğrenmişsin hani adet tarihin bile daha geçmemiş sen strese hiç girme bence yükselir o
Bereninannesi selenhuseyin Ederim etmez miyim Rabbim en hayırlı en doğru zamanda senin de kucağını doldursun inşallah yuvanıza bi kuş kondursun 🤲
r_asu Xnamee vajinal baktırınca ne gibi sıkıntılar oluyor? Ben 6.haftada gittim vajinal bakıldı. Şimdi 9.haftadayım şehir dışındaydım kalp atışı için 8.haftada çağırmıştı doktor. Şimdi gitsem sizce vajinal mi bakar 9/10.haftada yine?
Xnamee r_asu karından duyulmasi lazım o haftada vajinaya gerek yok ki Benim doktorum hiç vajinal bakmak istemedi iki gebeliğimde de yani alltan rahatsız ediliyorsunyz tahriş olabilir kanama başlatabilir gerek yok bence zorunlu olmadıkça Zorunlu hallerde tabi ki baktirilir ona lafım yok
blnmyld aleybudak Tamam da daha beta çok düşük yükselmesini bekle hemen gözükmez en az 5 haftalık olması lazım vajinal görmek için hemen göz korkutuyorlar ya
cansumbl aleybudak tarihlerde bir hata olabilir mi? 13 gün içinde hem regl dönemi,hem yumurtlama,hem döllenme, hem rahime yerleşme gerçekleşmiş olabilir mi cidden. Biri aydınlatabilir mi? 😒
dilekmom6 Xnamee sorun kesenin görünmemesi değil ki beta artışı düşük olmuş doktor da ona göre bir yorum yapmış
Xnamee dilekmom6 evet ama bazen düşük başlayıp sonra yüksek bir artıs olabiliyor ayrıca dış gebliklerde genelde ilk zamanlar gayet güzel beta artışı oluyor dış gebelik demek yerine sağlıksız gebelik olabilir denebilir yani dış gebeliklerde belirli bir haftadan sonra beta artışı düşmeye başlıyor ama ilk zamanlar kesinlikle degil
Esma006 aleybudak vajinal de görünmesi için çok erken bunu diyen doktorsa görünmüyor doktorunu bir zahmet değiştir birşey bildiği yok yani 2 binlerde vajinal görünür değerler iyi yani
aleybudak Esma006 ne yalan söyleyim varlığını hissediyorum belki de olmasını istediğim için öyle bir hissiyat gelişti içimde bilemiyorum reglim bitmiyor diye gittiğim için burada herhangi bir devlet hastanesine gittim İlk lan orada alındı ya laboratuvar değişikliği olmasın diye kanları tekrar oradan veriyorum yoksa ben de çok memnun değilim açıkçası bizim buradaki devlet hastanelerinin doktorlarından
dilekmom6 Xnamee dış gebelik düşünmedim aklıma kimyasal geldi. Ama düşük artış ile başlayıp düzelebilir de tabi. İnşallah öyle olur
mrmother Kızlar bende dün kadın doğuma gittim 5+2 ydi beta 12500 çıktı kese göründü bebek için 23 haziran da tekrar çağırdı bu değerde bebek görünmemesi normal mi doktor olumsuz bir şey söylemedi ama ben tedirgin oldum
melekzerya mrmother benim iki kızım var ikisinde de 7-8 haftalıkken gittim bebek göründü bence erken şuan gözükmez benim de şuan bebeğim uygulamaya göre 5+6 günlük 22 Şubat’ta doktor randevum var inşallah kese de bebekte kalp atışları da görünür
tugce_blt74 aleybudak canım benim ilki 34 ikinci 64 üçüncü de 179 çıktı 7 haftalık iken 21 bin 400 oldu son adet tarihim 14 nisan çıkar daha bekle sen keşke özelde kan verip 6 haftayı geçtikten sonra doktora gozukseydin bana da acil doktoru pozitif değil demişti bu sonuçlarıma ama kendi doktoruma gittim 7 haftalıktı kesede bebekde göründü