melekzerya Bereninannesi benim de 1 Haziranda 38 di hcg 5 haziranda 532 hemşireye sordum iyi artış dedi Rabbim İnşallah bebeklerimizi kucağımıza almayı ve onları büyütmeyi nasip eder
melekzerya mrmother benim iki kızım var ikisinde de 7-8 haftalıkken gittim bebek göründü bence erken şuan gözükmez benim de şuan bebeğim uygulamaya göre 5+6 günlük 22 Şubat’ta doktor randevum var inşallah kese de bebekte kalp atışları da görünür
mrmother melekzerya inşallah ben de kızım da 8 haftalıkken gitmiştim ilk kontrole bunda biraz aceleci davrandım sanırım
mutsuz1 aleybudak benimde öyleydi canım. Dış gebelik olduğunu sanmıyorum ama kimyasal gebelik bu……. Kendimden biliyorum 2 kere yaşadım.. İnşallah sağlıklı gebelik olur, Rabbim onu sana sağlıklı şekilde bağışlasın….. Ben o piskolojiyi çok iyi bilirim. 😞