birazacemi biz de 1,5 yıl denedik olmadı hiçbir sorun yoktu doktora da gittik. Ne zaman çocuk düşünmeyi bıraktık. Stresten ve beni üzen şeylerden uzaklaşıp sadece hayatıma odaklandım ,mutlu oldum, kötü şeylerden de arınınca da kendiliğinden gebe kaldım tabii ki Rabbim nasip etti. İlaç,takviye vs hiçbir şey kullanmadım. Doktorlar da sorun görmeyince artık zamana bırakmıştık. Eşinde ve sende hiçbir sorun yoksa zamana bırak yaşın geçiyorsa bile Allah doğru zamanda verecektir yani acele etsen de etmesen de nasipte olan yaşanacaktır. Çevre çok etkiliyor insanı bu zamanlarda, istemiyoruz deyip geçiyordum çünkü üzülüyordum olmuyor deyince insanlar hep kendince akıl veriyor.