birazacemi selam canım biz de 1 sene denedik ama olmadı ben zaten sürekli giderim kontrol için eşim de gitti sperm testi verdi ikimizde de problem yoktu ama 1 seneyi bulmuştu artık rahim filmi çekebiliriz demişti doktorum eşimin doktoru da sigarayı azalt farkı olacak demiş eşime öncesinde eşim de ben de sigara kullanıyorduk ikimiz de azalttık bu süreçte sigarayı azaltmamızın ilk ayı hamile kaldım şuan 32. Haftamdayım güzel kızımızın gelmesini bekliyoruz 🥹❤️ kullanıyorsanız siz de muhakkak azaltın eşiniz de doktora görünsün stres de yapmayın ne kadar çok stres yapıp düşünürseniz o kadar kaçıyor sizden bebiş umarım hayırlısıyla olur ❤️