birazacemi 1.5 yıldır evliyiz.27 yasıma girmek üzereyim. 6 aydır gebelik istiyoruz ama olmuyor . 2 ay önce gittiğimde ultrasonda bir sorun yok ,1 yilım dolunca gelmemi söylediler.Ama 6 ay oldu ve bu beni üzüyor. Beklemeli miyim?
egeemomms birazacemi stres çok etken hamileliği unut normal ilişkine bak canım ben ne zaman stresi bıraktım o zaman hamile kalmıştım
198989 birazacemi bekle derim . Ben ikinci çocuk istedim ki üstüme ceket atsan hamile kalırdım . 8 ay hamile kalamadım okadar da rahat davrandık . Sonrasında ümidi kestim 36 yaşındayım herhalde yaştan ötürü olmayacak dedim ve sonrasında hamile kaldım 😊 sana şunu söyleyeyim rabbim en doğru zamanı biliyor . İnşallah en kısa zamanda sende bu mutluluğu yaşarsın . Ama asla ümidini kesme kendini strese sokma zamana bırak .
seymgncer birazacemi ovulasyon testlerini deneyebilirsin bazen uygulama yanıltıyor bende bu ay ovulasyon testi aldım onunla ilerliyorum uygulamaya göre pazar günü gösteriyor ama teste göre sanırım bugün :)
birazacemi kurkmantosuzmadonna döngüm kısa , uygulamaların önerdiği günlere dikkat ediyorum. Ama ovulasyom testi kullanmadım.
kurkmantosuzmadonna birazacemi uygulamaşar bazen yanlış gösteriyor. Hatta bazen yumurtlama her ay farklı zamanlarda olabiliyor. İmkanın varsa test al yap.
hanifeali birazacemi uygulamaların önerdiği günler genelde tutmuyor benimde 7. Ayımda oldu ilk ay uygulamaları takip ettim 7. Ay onları bıraktım vücudumu takip ettim beyaz uzayan akıntı geldiği günleri 2 günde bir şeklinde değerlendir inşallah en hayırlı vakitte nasip olsun
melikeasell birazacemi eğer tıbbi bi sıkıntı yoksa ki yokmuş, stres yapmayıp akışına bıraktığınız an olacaktır. Kaç tane Arkadaşım akışına bıraktığı ay gebe kaldı ve nasip ne zamansa o zaman gelir. Bize konuşmak kolay gelecektir tabi ama lütfen olmuyora odaklanmayın
birazacemi melikeasell Etrafimdaki insanların baskısı bana bu stresi ve olmuyor düşüncesini yaşatıyor. Yoksa ben oluruna bırakmıştım. Annem dahil israrla hastaneye gitmem gerektigi soyleniyor onlara göre 26 değil 40 yaşındayım
Mucizem_63 birazacemi eşiniz de muayene oldumi acaba bnde hep giderdim sorun çıkmazdı meğer erkek faktörü sorunumuz varmış
birazacemi hanifeali Ovulasyon testi alayim çünkü akıntiyi gözetlesem de o seffaf akinti yakalayamadim
Esma006 birazacemi 10 aydır benimde olmuyordu canım sebebim farklı tabi bebeğim vefat etmişti sezeryan sonrası hemen düşündüm ara vermedim 10.ayda tuttu şunu soyliyim bir gebenin günlüğü sayfasındaki ürünleri aldım jel yumurta güçlendirme sperm ovülasyon testi ilk ayda tuttu
birazacemi Esma006 Esma006 Başınız sag olsun 🌸Rabbim sağlıkla kavustursun. Dediginiz sayfaya bakayim teşekkür ederim
nesliily birazacemi test alin ben de günümü tutturamıyormusum test ile 2. Deneme de tuttu bir de kilonuz 60 65 uzeriyse 1 2 kilo bile vermek yumurtlamayi cook arttiriyor
seymgncer birazacemi her gün belli bi saat seçiyorsun aynı saat olacak gebelik testi gibi 2 damla damlatiyorsun ilk idrar olmayacak ben saat 17.15 gibi yapiyorum öncesinde 2 saat sıvı alımı yapmaman lazım iki çizgi de tam aynı koyulukta olunca yumurtan çatlayacak demek diğer gün silikleşirse çatlamış
melikeasell birazacemi o zaman eşiniz ve kendiniz çok iyi bi doktora muayene olup doktor bi sıkıntı görmezse hiç kimseyi umursamadan akışına bırakın, Rabbim enn güzel zamanda sizi ödüllendirsin en hayırlı şekilde
nurgulllllll birazacemi ovulasyon testi kesin alın. Ben uygulamaya görehareket ediyordum meğer yumurtlama daha erkenmiş ovulasyon ile anladım. Tabi Rabbim bilir ovulasyonla sanırım 3. Aydı hamile kaldım