serabii ben 6 aylık gebeyim (kusma, iştahsızlık, mide yanması yaşıyorum hala). Kilom olduğu için en başından beri kilo alımını en azda tutmak istemiştim. Ekstra spor veya diyet yapmadım. Sabahları 7′de kalkıyorum 8-9 arası kahvaltı yapıyorum (genelde meyveli yulaf bowl yapıyorum sevdiğim ve midemi yormadığı için, isteyene tarif veririm). Öğlende de dünden kalan yemek varsa yiyorum yoksa da yumurta/tost/patates kızartması ile sebzeli bi tabak hazırlıyorum. Çay/kahve/meyve özlü su/maden suyu gibi içeceklerden birini seçip günde sadece bir tane içiyorum. Ara öğün olarak minik çerezliğin içine kuruyemiş koyarak porsiyon ayarlıyorum. Abur cubur yemeyi çok seviyorum onu da tamamen bırakmadım canım ne zaman isterse az olacak şekilde yiyorum. Akşam yemeğini de 8.30′dan sonraya bırakmamaya çalışıyorum en önemli detay da akşam yemeğini hafif yemek bence. Mide yanması,kusma,şişlik ve kilonun önüne geçiyor. Sonra da bazen akşam çay içiyorum(şekersiz) çok olmayacak şekilde çayın yanında bir şeyler tüketiyorum. Diyetisyen değilim daha önce çok diyet yapmıştım hamilelikte kendimi kısmadım sadece fazla yemenin önüne geçtim 4 kilo verdim bu zaman kadar sadece bir kilosunu geri aldım o da bebek büyüdüğündendir diye düşünüyorum. Kimsenin moralini bozmak için veya doğrunun bu olduğunu iddia ettiğimden değil sadece kilom zaten vardı sizlere de yardımcı olabilmek istediğimden günlük planımdan bahsettim. İnşallah işe yarar,doktorum da fazla kilo almamam gerektiğini söyledi lütfen kimsenin kaç kilo aldığına/almadığına takılıp moralinizi bozmayın. Tekrar söylüyorum ben zaten kiloluydum o yüzden dikkat ettim. Sağlığınız yerindeyse kilo da alınır, kilo da verilir sadece ÖRNEK olsun istedim hakkınızı helal edin uzun yazdım🥰