serabii ödem tutuyorsundur belki canım, kan tahlillerin normalse sorun yoktur.
sağlıklı beslenerek bebeğime kilo aldırayım ben kilo almayayım modundayım, elhamdülillah 22+3′teyiz ve kilomu koruyorum. Daha kilo almadım ama bebeğimin kilosu ve gelişimi iyi elhamdülillah.
Her sabah 1 yumurta, peynir, avokado, tahin yiyorum mutlaka. Gün içinde kontrollü çok abartmadan meyve yiyorum. Su içmeye dikkat ediyorum. Akşam yemeğinde de bir gün protein bir gün sebze şeklinde ilerliyorum. Kendimi çok sıkmadan çeşitlendirmeye çalışıyorum. Ekmek bazen kahvaltıda tam buğday olarak tüketiyorum. Akşam yemeğinden sonra bir şey yememeye özen gösteriyorum. Gece çok acıktıysam ve geç saate kadar uyumadıysam biraz yoğurt yiyorum. Aburcubur veya asitli içecek alışkanlığım yok. Canım çok soğuk bir şey içmek isterse reyhan şerbeti ya da komposto yapıyorum.
Mümkünse sık sık yürüyüş yapmaya çalışıyorum bazen evde bazen dışarıda, haftada 2 gün de bir koçla hamile pilatesi yapıyorum. Elhamdülillah şu an her şey yolunda🫠
Doktorum sen gebelik boyunca kilo almasan bile sorun olmaz, bebeğin kanın aracılığıyla besleniyor depolarından alacak o büyümeye devam eder diyor. Multivitamin ve demir takviyeni ihmal etme diyor hep. Ben de her gün almaya özen gösteriyorum. 71 kiloyum, 85′e kadar müsade etti doktorum ama ben maksimum 80 ile doğuma gitmek istiyorum inşaallah.