ervosumm 37+4 haftalık gebeyim 32.haftaya kadar hergün kustum ve bulantım hiçbir zaman geçmedi. Ilk günden beri mide problemlerinin hepsini yaşadım . Uyanırken baş ucunda kraker bulundur mutlaka doktorum 2 ilaç verdi denedim bende etki etmedi bununla yaşamayı öğreneceksin sana artık verecek ilaç yok dedi maalesef . Şükür az kaldı doğumuma umarım uzun sürmez benimki gibi 😬