aleynau benim de hiç mide bulantım yok 8+3 çok yorulduğumda kasığım ağrıyor ağrı gibi de değil kısa kısa sancı giriyor gibi dinlenince geçiyor,bir de çok halsizim uyku hali de değil kronik halsizlik uyuyamıyorum çünkü gündüz,mide bulantıları İnşallah sonradan başlamaz