Gamze88 Uurbsra olurrrr acele etme cnm😍16 da başlamıştım ben küçük küçük kıpırtılar 🥰her gebelik aynı olmuyor kimseyle kıyaslama kendini ,neden niye die üzme ,herseyi yolundaysa yakında hissedersin zaten❤️❤️🧿
Betttt Uurbsra 17+5 deyim bugün baya baya hissettim hatta az önce elim karnımdayken bile tekmeledi🙏🏻🙏🏻 İnsallah en kısa sürede sizde yaşarsınız bu duyguyu😊
minikmucizem1_ Saliha Kızlar bnde 15 martta catlatma ignesi yaptırdım bi kaç gündür bacağım çok ağrıyo böyle içten bi ağrı fazla ayakta kalınca belim çok ağrıyor sonra sabah 7 civarlarında tuvalete uyanıyorum ama mide bulantısı falan yok meme uçlarım büyüdü bide iğne yaptırdıktan bi kaç gün sonra adet sancısı gibi bi ağrı oluyor ama çok kötü degil testte yapamadım kafam karışık Canım sorum bu
Sngl_mhmt minikmucizem1_ bende aynı senin giydiydim canım anlattıkların hamilelik belirtisi . Zaten ilk qy ne bulantı ne kusma olur onlar sonradan başlıyor. İlk ay sadece adet ağrısı gibi sancın olur ve göğüslerin ağrır şişer. Kasık ağrısı çok olur. Bide üşüyorsan sürekli. İnşallah hamilesindir 🤲🤲
mk123 Ben bir kaç gün önce küçük pit pitlari hissettim elimi sağ kasigima koyunca daha sonra hissedemedim normal mi yada o neydi 16+5
Betttt mk123 normal bende ilk 15. Haftada hissettim 2 haftadna sonra ilk defa dün gece cok net hissettim
Sngl_mhmt mk123 daha çok küçük o canım elini koyduğunda hissedemezsin içten hafif kıpırdama atma olur ben 19 a girmek üzereyim bugün ilk kez dışardan tekmesini gördüm bekle sende yakın zmanda elini koyduğunda tekmesini hissedersin
mk123 Betttt bende 15 haftamda ufak pitpitlar hissettim kac defa, 16+5 oldk hicbirsy hissetmiom umarim normaldir
mk123 Sngl_mhmt ayy ins çok heyecanliyim bi an once hissetmek istiom ilk gebeligim,rabbim sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin bebeklerimizi🤗
Hemamplera Uurbsra 18 de hissettim canım ilk gebeliğim . İlk gebeliklerde 24.haftaya kadar normal sayılıyor hissedememe ve erkek çocukları daha erken hissedilir diyorlar endişelenme hissedersin en yakın zamanda ☺️
Saliyaaa minikmucizem1_ canım herkesde değişiyo hamilelik belirtisi ben buz tutuyorum ama bazende yanıyorum ben ilk adet sancısı gbi agrı ve idrarımdan anlamıstım idrarımda koku ve köpük gbi oluyordu ama sık cıktıgında berrak parlıyo afedersiniz ama belirtilerdi bunkar :)
Sngl_mhmt minikmucizem1_ annem eğer kimse üşümüyorda sen üşüyorsan bilki hamilesin derdi ben ilk üşümemden bildim hamile oldugumu ve yanılmamışım 🤗
minikmucizem1_ Saliyaaa ben hiç dikkat etmedim kokusuna yada köpük olup olmadığına ama kolum ve bacağıma ara ara ağrı giriyor böyle içten bi ağrı gelincede kolay kolay gitmiyor
Saliyaaa minikmucizem1_ canım srn sabah kalktığından itibaren idrarını kontrol et benm ayaklarım belim kasıklarım cok agrıyo hareket edince geciyo anlamadm vajinada kuruluk varmı