Uurbsra 17-18 haftalarda hep pıtır pıtır hafifçe bişey oluyordu, ama ben ilk hamileliğim olunca bebeğimin hareketi diye düşünmedim hiç. Ama tam 19+4 de çok güzel hissettim💜 gerçekten de tarif edildiği şekilde oluyor. Kuş kanadı çırpması gibi pır pır oluyor bişey💜💜
Bunu hissedince anlayacaksın sende gaz hareketi, bağırsak hareketi, mide sesi vs olmadığını ayırt edeceksin💜 şuna 20+4 üz. Yemekten sonra, tatlı bişey yiyince ve gece yatarken başlıyor ritmik bir şekilde😊😊 fazla uzun sürmüyor ama daha küçük olduğu için sanırım