anneyim01 yasemincel65 evet güzelim haklısın Adete yakın yapar sonra kan İnş 🤗 teşekkür ederim yorumun için 🥰🌷
Dilos3434 anneyim01 afetten 5 gün önce yapmıştım silikti. Sonra kan verdim 5 gün sonra 182 çıktı hayırlısıyla sizde de vardır gözün aydın ☺️
meyvemsi Ben adetime 5 gün kala yapmıştım ve fazlasıyla kırmızı çizgi belli oluyordu foto nasıl yükleniyor bilmediğim için yükleyemedim 🤭
anneyim01 meyvemsi Ben söyleyim güzrlim Bildirim gelen yerin Yukarısında Resim yükle var Oraya gir Güzelim sonra Galerinden Fotonu seç Kopyala Buraya gel yapıstır 🤗🌸
Bereninannesi anneyim01 ha daha gecikmesi yoksa gecikmeyi beklesin mutlaka inşallah gönlünüzce olur Rabbim senin de kucağını en hayırlı zamanda doldursun tekrardan inşallah kuzum 🌸
anneyim01 Bereninannesi💛💛 Amin güzelim benim 💟💟Allah Razı Olsun 💟💟 Senin de Hamileliğin 🌷🌷Sağlıklı şeklde ilerler inşAllah 🤲🏻🥰🥰🥰
Bereninannesi anneyim01 ay kuzum Allah razı olsun bi düşük ve kürtaj geçmişim olunca tedirgin oluyorum amiiinnn inşallah 🥹🌸
ms_annisko anneyim01 5 gün vardı silik çizgi ile gördüm çok silikti ertesi gün yeniledim biraz daha belirgindi
anneyim01 Bereninannesi Benim de 2 kimyasal Belik Olunca Tekrar olurmu korkusu oluyor Allaha bırktık glm En güzeli Dua edrken Allahım Tamamına Edrsin Saglıklı bir süreçle ilerlesin inş🤲🏻🥰