anneyim01 benim eski gebeliğimde de böyle olmuştu silik. Somra yok diyip test yapmamıştım tekrar,en son hamile olduğumu öğrenmiştim ama kimyasal olmuştu.Grileşmemiş bu pembe, var gibi hissediyorum canım, 2,,.3 gün sonra tekrar dene bence veya beta verirsin canım merak ettim.