anneyim01 Bereninannesi Benim de 2 kimyasal Belik Olunca Tekrar olurmu korkusu oluyor Allaha bırktık glm En güzeli Dua edrken Allahım Tamamına Edrsin Saglıklı bir süreçle ilerlesin inş🤲🏻🥰
Bereninannesi anneyim01 gönlünü ferah tut Rabbim tekrar sağlıkla nasip etsin inşallah Allah razı olsun canım benim inşallah sağlıkla ilerler
bsrelif anneyim01 Canım ben yıldığım için geciktikten sonra 5 gün fln olmuştu öyle yaptım insanın bir süre sonra takati de ümidi de kalmıyor o aynı heyecan da aynı şekilde süpriz oldu çok şükür oldu yani strese de hiç girmediğim bir dönemdi
anneyim01 bsrelif Ne kadar güzel Maşallah size 🌸 🥰 Sağlıklı birseklde büyüt bebeğini inş canım🌷 ve Gerckten stresli sıkıntılı Dönemler oluyor Allah Kolaylıkla nasip etsin İsteyenlere Ve bana da 🤲🏻🤗 Her zorlukta bir kolaylık vardr 🌻🥰💐
Jale29 anneyim01 aynen bende oyle oldu dun oyrendim hamile oldugumu. Wuphelendim test yapdim hafif cizgi duwdu. Adet gunume 9 gun qalmiw . Ilk cocugumdada oyle olmuwdu
tahamommy anneyim01 bacım çizgiyi gördüm ama net bir şey diyemem bunlar yalancı pozitif verebiliyor yarın bir tekrarlasın bence, varsa koyulaşır zaten
anneyim01 tahamommy Anladım cnm ☺️ 6 ,7 gün varya adete yakın test yapayım dedi canım Hayırlısı varsa da yoksa da diyor 💐
orkidemm_ anneyim01 ben 1 hafta kala öğrendim adete ovulasyonda koyulaştı erken gebelikte ise baya pembeydi