fammyyy anneyim01 ben ilkinde 9 gün kala testte silik gördüm kan verdim 3 çıktı bir hafta kala yine verdim 18 olmuştu.
buketdeniz19 anneyim01 ben 7 gün kala yaptığımda negatifti 4 gün kala çok silik pozitif çıkmıştı daha çok erken bence yapma varsa bile çıkmayabilir
muhtesem3 anneyim01 ben erken öğrendim 4 gün vardı ama aşırı baş dönmem vardı şüphe edip önce idrarda test yaptım silik çizgi vardı iki gün sonra kanla netleşti
anneyim01 buketdeniz19 yok güzelim Ben yaptım ama Negatif direk Arkdaş yaptı onu atcam Fikrinize İhtyacmız var 🥰🌹İnanıyorum ki sen cok güzel Anne olmuşdur 🤗 Sağlık için de büyüt bebeğini İnşAllah❣️🌹
buketdeniz19 anneyim01 bunda yok evet canım ama erken bence bekle biraz daha herkeste aynı durum olmuyor sen adetine 1,2 gün kala yap bence inşallah hamilesindir inşallah 🙏
anneyim01 Bu Teste Arkdaşıöın Aynı Anda yaptık ve Onda Cizgi cıktı 12, 13 senedir denemediği yol kalmamıs Konu Hamilelikten Acılınca Benim Evde yapılmıştı Sizce Varmı ? 3 dk cizgi var son kurumuş haline kadar Cektim Kızlar Bakın
anneyim01 anneyim01 @buketdeniz19 @Cimcime30 @sevimlipandahii @Selim_Alparslan @kartanesi___ @Havin49_ @Deleted33000 @beautiful_ @Bereninannesi @NaimeYilmaz @myangelson @deletedmom43191 @eslem2121 @egeemomms @elifsn23 🤗🩸Yorumunuza İhtyacım var varmı ? yokmu ? Bana Ait değildr Bebek Hasretyle Yanıp Tutuşan Bir Tanıdıgıma ait dir ?
yasemincel65 anneyim01 bunlardan bir şey anlayamadım ama daha erken bence birkaç gün sonra yine yapsın ben de üç dört kere yapmıştım öğrenene kadar
beautiful_ anneyim01 ben bu testleri hiç anlamıyorum ya inşaAllah Rabb’im hayırlısıyla tez vakitte nasip etsin ❤️
Bereninannesi anneyim01 kuzum silik çizgiyi bende gördüm ama belli de olmaz en net sonucu kan verir kan versin netleştirsin var mı yok mu
anneyim01 Kuruma değil gbi geldi ama bana da hafif pembe lik var Hayırlısı Olsun inş vardr Ben var yada yok demedim kıza Umutlandrmak da istemedim size attım direk Adete yakın tekrarlatrım İnşAllah 🤗 Varsa Hasrti son Bulcak 🤲🏻 inş vardr Dua edin Kızlar 🌹