melisaatmc yaptırdım ıkıncı gebeliktede sınırda çıkıyordu çokta yüksek degıl yanı ama dıkkat edersen düzelir dedı ulan can bu hamılesın nereye dıkkat edıcen kı sımdı olcuyorum aç, tok normal çıkıyor yanı nebılım 🤷♀️ ben bu ıkıncı gebeliktede yaptırdıgım da çok zorlandım kötü oldum.. Bana sorarsanız aclık, tokluk kanı verin 🤷♀️