melisaatmc ben yaptırmaya karşıydım canan hocayı ümit Aktaşı filan dinliyordum onlar asla aç karnına o kadar glikoz yükünün bebeğe verilmemesini öneriyor.
Evde kendim ölçtüm baktım açıklarım iyi ama tam buğday ekmeği ile bir kahvaltı yaptığımda fırlıyor şekerim. Minyon yapım olmasına rağmen gebelikte çok kilo aldım ve bebeğim de iri. Bu yüzden yaptırdım şeker yüklenmesini. Normal çıktı fakat doktorum yine de dikkatli olmamı istedi. Arada bir kaçıyor ama kilo alış hızım yavaşladı.
Bence risk faktörleriniz varsa yaptırın. En azından kan şekeri takibi, 3 aylık şeker, insülin direnci, bunlara mutlaka baktırın.