melisaatmc ben iki hamilelikte de açlık tokluk baktırdım. Seker yüklemesi yaptırmadım. Şekeri zaten cok sevmem. Biraz tatli yiyince dahi başıma ağrı çıkıyor. Ac bekleyip onu içsem, bayıltır beni. E seker çıksa bile malum diyet verecek. Kendini insan biliyor az cok. El ayak titremem vs yok. Tansiyon yok hamdolsun. İyi gidiyor. Açlık tokluk iyi çıktı. Doktorum aferin dedi beğendi. Ekmek tüketimini yine de azalttım. Bebek iri çünkü. Tatlı da midemi yakıyor ama ara sira meyve olarak vs tuketiyorum