Elisa0110 orası öyle tabi ama en azından her zamanın kendince avantajları da oluyor mesela şu an iki saatte bir emzirmen gerek ama 3-4 aylık olunca 3-4 saatte bir oluyor uyku konusunda nasıl bir bebek olur bilmiyorum ama uykusu güzelse senin için çok iyi ama uyumazsa vay ki vay