aysgl330633 orhismommmmmm hadi bakalım gelsin artık bebiş sağlıcakla kontrol nasıldı gelişimi vs iyi dedi mi?
Elisa0110 aysgl330633 bende alıştım canısı uykusuzluğa zaten geceleri uyumuyordum hamileyken de ama sabah öğlene kadar uyuyordum ☹️
mervenur09_ orhismommmmmm bende sordum doktoruma ben öyle şeyleri pek önermiyorum dedi ama ben icicem ya plates topu da sipariş vericm 39 oldum 41 beklicez dedi bakalım
aysgl330633 Elisa0110 aynen tam o ara zaten uyumayı isterdim hele ki ağırlaştıkça ay geçen yaz bu zamanlar adeta kan ter içindeydim sıcaktan . Şimdi de bebişle uğraşmaktan kan ter içinde kalıyoruz😀
blnmyld orhismommmmmm Rabbim hayırlı sağlıklı kolay doğum nasip etsin bacımmm Allah yardımcın olsun 🌸
hilalaselll4 orhismommmmmm canım kesinlik korunmasız ilişki yap ondan sonra sıcak suya gir beline tut suyu sıcak olsun 1 saate yakın kal çıktıktan sonra ördek yürüyüşü yap kendini yor iyice bak gör nasıl geliyor
mervenur09_ orhismommmmmm valla ahududu çayını duydum ama ada çayını bulmadım ahududu aktarda da yoktu ya inşallah bu vardir
aysgl330633 orhismommmmmm benim oğluşumda hiç yüzünü göstermemişti doğru dürüst bi ultrason görüntüsü bile alamadık doğunca gördük en sonunda😀
Elisa0110 aysgl330633 bitmiyor dimi🤦 bizde kendimizi avutuyoruz bir ay iki ay sonra normal düzene geçeriz diye ama nerde 😊
aysgl330633 orhismommmmmm jsjsjs benim bi arkadaşım da hamileydi öyle güzel bi ultrason görüntüsü almışlardı ki çok güzeldi bariz yüzü netti hep onu hayal etmiştim zaten cinsiyetini öğrendikten sonra ultrason filan yalan oldu gitti😀