Elisa0110 öyle deniyorda ben etrafımda çok gördüm emzik alıp da dişleri güzel çıkan bi de yeğenlerim de öyleydi ikisi de emzik almıştı . Tabi yine de sen bilirsin ben artık alıştırdım bırakacak gibi de değil. Bi ara hastanede düşürdük emziğini yenisini aldık şapur şupur emdi baze bebekler farklı emziği bile almıyor😀