orhismommmmmm Kızlar doktorum bugün ada çayı önerdi 38+5 haftalığız . İç dedi siz kullandınız mı bide çay gibi mi demleyim ?
aysgl330633 orhismommmmmm ada çayının adet sancısına iyi geldiği gebelikte tabi erken dönemde düşüğe sebep olduğu söylenir ama doğum için önerdiyse bi bildiği vardır doğum başlasın diye herhalde . Bi bardağa sıcak su doldur içine bi dal adaçayı at iki üç dakikada olur zaten
yinemihilal Ben kullandım. Doğumun başladığını anlayınca hemen ahududu yaprağı, adaçayı, hibiskus, dut kaynattım termosa koydum. Doğum süresince içtim o çayı
orhismommmmmm yinemihilal benim daha doğum başlamadı yinede içilir mi ki doktora soramadım tam ya araya girdi bişey
060436 orhismommmmmm aşkım demeki ise yarayacak o yüzden iç demiştir korkma zaten günlerin artık ne dediyse onu yap
orhismommmmmm 060436 bende Salı yada pazartesi gitcem Askom o zaman soruyum yinede teşekur ederim güzelimmmmmm
Bebek1 orhismommmmmm kaynamış bir kupa suya demleme usülü bir tatlı kaşığı adaçayı atıp 5 dakika dinlettirip içiyorum 39+6 yıl ben 37 den beri içiyorum
aysgl330633 orhismommmmmm hadi bakalım gelsin artık bebiş sağlıcakla kontrol nasıldı gelişimi vs iyi dedi mi?
orhismommmmmm Elisa0110 evet yapıyorum canım teşekur ederım sen naptın alıştın mı iyce senden sonrs ben vardım şuradayım😁
Elisa0110 orhismommmmmm hadi bakalım doğur doğur diyordun sıra sende 🥰😘😂😂 alıştım yaa bebişe de uykusuzluğa da şimdiden bol bol uyu dicem de bişey kalmamış 😂🤭