AkileUqur Mirayhira ben 24+5 cnm. Bnmde çok ağrıyor sağ bacağım özellikle dizimin üst kısmı.karincalasma oluyor
Elif7781 Melisssss1994 idrar yolu enfeksiyonu başlangıcı varmış bende ilaç falan kullandım gecti enfeksiyon ama agri hala var sizde bi baktırın bence
Mirayhira Elif7781 doktorda bana magnezyum ilacı vermışti ağrılarımı söyleyince ama 1ay içtim geçmedi şimdi gene söyliycem bakalım
Melisssss1994 Elif7781 Ben daha dört beş gün önce idrar testi yaptırdım canım. Temiz çıktı çok şükür. Enfeksiyon yok
mrsdoruk Mirayhira magnezyum eksikliği varsa o da tetikliyor canım ağrıları bi tahil uaptırıp baktır derim. Bende 24. Haftadayım vajinal bölgemde batöa hissediyorum ama magnezyum kullandığımdan beri bel ağrılarım aşırı azaldı
mrsdoruk Mirayhira devam et canım bende osteocare kullanıyorum memnunum baya yani öncekine göre ağrılarım hafifledi diyeyim
Gkayra Fatma4243 21.haftamizda gitmiştik en son kontrole o zaman 500grdi.😊29martta tekrar kontrolumuz ,bakalım ne kadar olduk 🤔😉öğrenince yine yazarım artık..
Zeymuh Mirayhira canim bende 25.4 gun oldu Benimde 3 cü cocugum.22 haftada bacagim agriyordu karnımın altına agrı vuruyordu şimdi biraz daha iyi biraz istirahet et düzelir.
Zeymuh Ssraa bendede 25.4 günlük bana dogum termuzun 6 si 7 si dediler ultrason öyle söyledi size biraz önce söylemişler