Gkayra Fatma4243 21.haftamizda gitmiştik en son kontrole o zaman 500grdi.😊29martta tekrar kontrolumuz ,bakalım ne kadar olduk 🤔😉öğrenince yine yazarım artık..
mrsdoruk Mirayhira devam et canım bende osteocare kullanıyorum memnunum baya yani öncekine göre ağrılarım hafifledi diyeyim
23Zumra Mirayhira 24 haftaligim canim benimde karnimin alti agiriyor bide gecen bacagima cok kotu kramp girdi
Burcak61 Mirayhira magnezyum kullanıyor musunuz ? Ben de 22+5 inçim magnezyum kullanıyorum yok ağrılarım
Candaan Mirayhira bizde 25 ×2 olduk şükür dış ağrısı bel ağrısı bacaklarımda kramp oluşuyor anlıyacağın bu haftalarda çogunlukta herkeste oluyor
melike0411 Bende 25+3 degim bir haftadır sağ bacağım geceleri cok agriyor ağladım resmen diyebilirim evde yürüyerek hafifletip öyle uyuyabildim dün kontrolümüz vardı magnezyum verdi doktorum umarım geçer bu arada 24 haftalikken 770 gramdı oğlum küçük mü bilemedim kayınvalidem sen yemiyorsun bebekde küçük diyor