Buse4161 ben sırf Doktorum için gitmişim o hastaneye dünya para vermişim bir zahmet gelsin yani doğumda da başımda dursun🤣 gerçekten insanı unutmuş gibi geliyor ama unutulmuyor vallahi sorma doğum bittikten sonra ben de çok susadım dedim, doğumhanenin kapısı açılıp kapandıkça orada su sebilini görüyordum, ne olur su verin dedim. Bebeler olmaz dedi Doktorum verin kız susadı içsin dedi, ben dikiş atana kadar. çünkü ben bir gün öncesinden beri saat 4′e kadar açtım ne su ne yemek. Ay keşke öyle bir şey olsa ne kadar isterim