sarilale123 deletedmom43191 ben kendi sancımı hiç çekmedim ama suniden daha kolay diyorlar kendi sancına
sarilale123 busrabaskal ay yok bacım bende öyle bir firahatlık varken asla yiğitlik yapıyım deme. Ben hastaneye gider gitmez epidural isteyeceğim 😂
mervekalkann sarilale123 Ben aktif doğum süreci yeni başladığında yani açıklık 4 cm e ulaştığında veriliyor diye biliyorum 5-6 cm e ulaştıktan sonra verilmiyor
sarilale123 mervekalkann ben hastaneye gittiğimde muhtemelen hemen istemem lazımdı ama ben 8 den sonra sancıları yoğun hissettim. Öncesinde hiç hissetmedim istemedim de
luna01 seddd_ Canım benimde suni sancı alma ihtimalim var nasıl dayanılmayacak gibi mi ? Bende 4-5 cm açıklığa gelince epidural alacağım ama o cm e gelene kadar çok mu dayanılmayacak gibi?
esrauydaci seddd_ ben de epidural düşünüyorum ağrını tamamen kesti mi? Bi de karnına bastırılınca acı hissettin mi ?
seddd_ esrauydaci epidural takıldıktan sonra ağrılarım tamamen gitti normale döndüm karnıma bastırılmasıda öyle ciddi bir acı olmadı bende
sarilale123 acelyacik valla ben bu kez ısrar edicem internet te raştırdım bazen epidural doğumu uzatıyormuş o yüzden vermek istemiyolarmış
Buse4161 sarilale123 bana 6cm açıklığım varken yapıldı rahatlayıp 2 saat uyudum o 2 saatte 2cm açılmam olmasına rağmen suni sancı verdiler çünkü sancımı yok etmiş epidural bu yüzden doğum devam etmiyormuş 2 kere ek doz epidural yapıldı ama sancı çekerken muhtemelen o iğneyi yerinden oynattım ben o yüzden işe yaramadı 2 3 saat sancı çekip bebeğimi öyle doğurdum bebeği doğurmak için sancı ve ıkınma hissi lazımmış
sarilale123 Buse4161 benim sancım suniyi çıkardıklarında artık vardı, doğum haneye bi indim yine suni takıldı, nolur var zaten sancım dedim kolay doğum olsun diye dedi, sancın gelince ıkın sen hemen bebek geliyor falan derken doğurdum.
sarilale123 Buse4161 ıkınma hissi hiç yoktu bende baktım olmuyor ıkınamıyorum ve süre uzuyor acı çekiyorum kendimi motive ettim bir kree zorla kendini olsun bitsin diye
Buse4161 sarilale123 kız bende de yoktu galiba sadece kabızlık hissi vardı vücudum kendi kendine ıkınmadı veya ıkın diyen bir sinyal gelmedi bana. sancı geldikçe ben kendim ıkındım öyle doğdu
Buse4161 sarilale123 ben o kabızlık hissini ıkınma hissi zannediyordum kızzz arkadaşım da diyor tutamadım kendimi ıkındım diyor şaşırıyordum çünkü sancıdan nefes alamazken zor ıkınıyordum ben flwdmwodkf
sarilale123 Buse4161 bende, çünkü herkes büyük tuvaletim geldi hissi oluyor falan diyo burdada hiç biri olmadı bende. Benim o an tek istediğim sancıdan kurtulmaktı😂🤦