sarilale123 çok tecrübeli doktor veya ebenin yanında alınması daha iyi hissetmediğinden dolayı aşırı ıkınmada yırtıklar fazla oluyo , yan etkileri çok fazla benim doktorum önermiyor aslında ordaki ebeler böyle bir şey var dedi sonra almadım Rabbim kolay kurtarsın inşallah