Merhaba kızlar bende 20+6 günlük hamileyim rahim ağzım 19mm düşmüş doktor Serklaj yapalım dedi ama kafamda deli sorular malesef ki hepimizin yaptığı hatayı bende yaptım araştırdım kimisi serklajı kim yaptıysa doğumıda o doktorun yapmadı gerekiyor falan yazmış Serklaj olmadan düzelenlerde olmuş kafam çok karıştı ne yapim anlamadım