K-1997 senin haftan maşallah güzel benim haftam daha 22+5 evde nler yapıyorsun günün nasıl geciyo genel anlamda yatiyormusun oturuyormusun sen daha ileri haftadasin daha tecrübelisin aslında benim ilk gebelik de serklajli gebelikti 18 haftada olmuştum 38+3 de doğum yapmıştım ama ondan sonra iki düşük yaşadığım.icin bu gebelikte hep bı korku oluyo ve yaşadıklarımı inan hep unuttun aradan 3 yıl geçti bu gebeliktede 14+5 de oldum şuan 22+5 im sukur inslalah o haftalaro görürüz