Bende önlem amaçlı oldum 21 gin önce suan 15 haftalığım ama alt karın ağrım com oluyor kaç defa doktora gittim 6 ginde bir artık gelme dedi alttan muayenede sorun yoktu dikiş yerinde rahim ağzı kapalı ama alt karın ağrım geçmiyor miyoma benzer bir şey var kesin olmamakla o baskı yapar dedi umarım her şey sağlıkla ilerler 22 hafta erken doğumum var 1 gün önce doktorda olmama rağmen görülmedi gece 5 cm açıklıkla gittim acil Serklaja alındı ama kese çıktığı için başarısız oldu kaybettim beneğimi o yüzden çok korkuyorum doktara gitmek bile içimi rahatlatmıyor