K-1997 çok sağolun, işte olumsuz deneyimler olduğu için insan korkuyor,önceki gebeliğimde ağrı oldukça kısalmaya devam etti,tabi o zaman dikiş tutmamışti,öylece açıklık ile bekliyordum. Şuan var dikiş ama haftam çok erken bu kısalık için,inşallah vaktinde gelir tüm bebiş lermz🤲