caglacimm 17. Haftamda serklaj oldum şimdi 24+4 haftalığım gerçekten çok dikkat etmek gerekiyor ben dinlenmedim dikkat etmedim ve kanamam oldu çok şükür şimdilik bi sıkıntım yok ama tavsiyem bol bol dinlenin dinlenmelerle 37 38 haftaları gören çok var çünkü bizlerde görürüz İnşalahhh 🙏