hazelugur bende hamile kalır kalmaz odem tutmaya basladim suan 8 haftalik ama o kadar şiştim ki birden doktora sordum normalmi ben bu şişkinliğin ileri haftalarda olduğunu düşünüyordum hayır en fazla siskinlik ödem ilk trimesterda olur dedi ben de su içiyorum evde yürüyüş bandında her gun yürüyorum ayaklarımı yüksekte tutuyorum ama yok bana misin demiyor tuzu da az tüketiyorum sizde deneyin belki sizde ise yarar:(