elaefem hazelugur limonlunsu içtim düzenli bütün ödem gitti ellerim ayaklarım şişmişti düzeldi hatta bi kilo verdim ödemdi galiba o
kadersaka bol su, yürüyüş ve sağlıklı beslenme diyebiliriz. çok tuz da tüketmezsen ödem sorunun olmaz.
LadyX hazelugur her gün bir saat yürüyüş yapıyordum, her gün en az 15dk ayaklarımı yukarı kaldırıp uzanıyordum, bol su içiyordum. Tuzlu yemiyordum. Özellikle turşu vb. Ben de hiç ama hiç ödem oluşmadı.
asudem Allah razı olsun doktorum magnezyum önerdi ona başlayalı ayaklarımdaki şişme karnımdaki ağrı,acıma,şişkinlik geçti 🫠
babyonn Haftadayım günlük hayatımda ödem yok 3-4 litre su içiyorum. Ama ne zaman bir yere gezmeye falan gittim yürüdüğüm zaman ellerim ödemleniyor sebebini anlamadım sıcakta ödem daha çok oluyor yürüyüş azaltır diyorlar benim arttırıyor anlamadım
NilVibe clementine16 bende de var varis ya, gebelikten önce de şişti zaten şimdi daha çok şişer diye korkuyorum, varis çorabını yatana kadar giyebiliyor musunuz? Ben dizüstü aldım ama sanki göbeğimde basınç oluyor korkuyorum giyemiyorum
clementine16 NilVibe yok asla düzenli giymiyorum ben gezmeye gidersem yürüceksem ya da araba yolculuğunda vs giyiyorum. Artık havalar sıcak ben 32 hafta oldum asla düzenli giyemeyeceğim sıcak basıyor ayakkabı ile bile
mrvshnsrcgl clementine16 çorabınız uzun mu kısa mı Uzunu bende gıyemıyorum dize kadar olanı gıyebiliyorum sadece
clementine16 mrvshnsrcgl doktor diz üstü öneriyor ama ben diz altı giyiyorum giydiğimde birkaç haftada bir
NilVibe clementine16 ben de 33+2 oldum eskiden olan ödemelerim dışında bugün biraz daha Şiş hissettim o yüzden bugün giydim evde olacağım ama biraz temizlik yapacağım inşallah sonrasında da şişmez bakalım. Giymek gerçekten çok zor.
clementine16 NilVibe bacağınızda şişkin varis var mı? Ben çorabı tek giyemiyorum karnımızı karlayıp çok sert çekmemiz gerekiyor ya giyebildiyseniz bravo gerçekten🥲
sedabrbroglu54 38+2 ilk hamileligimde hiç sismedim simdi ikinciye hamileyim ayaklarim özellikle çok şişti ev terligim ayakkabilarim ayagima olmuyo sıkıyo doktor su iç bol bol diyo havalar zaten sıcak evden çıkılmıyor sürekli suda içiyorum ama gecmiyo
NilVibe clementine16 var malesef sağ arkada. Ama asıl ödem var bastırınca çukurlaşıyor o da inanılmaz ağrı yapıyor. Bende anlamadım nasıl giydim ama giydim bir şekilde 😄
dilekmom6 eci13 herkes hareket önermiş ama ben yürüyünce şişiyor bileklerim ve ayaklarm ya suyu da bol içiyorum
babyonn dilekmom6 evet benim de öyle özellikle dışarıda dolaşırken gezerken birden ellerim ödemleniyor ve parmaklarım kapanmıyor eve gelip dinlenince geçiyor. Yürüyüşün ödemi nasıl azalttığını hala anlamadım 3-4 litre en az su içiyorum her gün
sinemcoskn Benimde yürüyünce daha çok şişiyor. Ayaklarımı kalp hizasından yukarıya koyuyorum ve tuz neredeyse hiç tüketmiyorum. Çok çok az. Diyabette olduğu için yediklerime çok dikkat ediyorum ama yinede bilekten aşağıya ödem var.
cerenimo36 Haftada kaç kilo alınması normaldir acaba tecrübeli olanlar yazabilir mi ? Ara ara karnıma sancı girip çıkıyor bir şey batıyor sanki normal mi
champanne İlk gebeliğimde ödem ağrı sızı vs hiiiç bişey yoktu bebek gibiydim ama simdi ikincide az da olsa ödem oldu özellikle yüzümde ve beslenmem vs aynıydı. Biraz vucutla alakalı
annebebeka hazelugur su ve tuz bol su içip tuzu dengeli kullandım. Ve ellerim ayaklarım hâlâ ilk günkü gibi, %2-3 ödemim var desem yeridir.