18+3 hamileyim ama ne zaman ödemim olur tam bilmiyorum hergün mutlaka 7-8 bin adım atıyorum genelde ev yemekleri yiyorum, sabah kahvaltımı yumurta peynir kefir badem vs gibi şeylerle yapıyorum meyveyi çok seviyorum gebelik şekerim ödemim oluşur diye korkuyorum dikkat ediyorum bakalım nasip