Eagle33 aaa pardon ya ben ilk kanı özelde verdim ikinciyi sağlık ocağında verdim ama betaya bakmamıştı ya sonra acilde verdim yani ikisi de başka yerlerde ve 3 gün sonra vermiştim. Acilde de beta baktıracağım deme migrenim tuttu midem bulanıyor falan de betaya kan değerlerine de bakıyorlar özelde 2bine yakın para istiyorlar yoksa